funny_cow_pink_glasses

اقتصاد مرسوم
دو تا گاو ماده دارید . یکیش را می فروشید و یک گاو نر می خرید. به تعداد گاوهای گله ی شما افزوده میشود و اقتصاد رشد می کند. پول برایتان همینطور سرازیر میشود و می توانید به بازنشستگی و استراحت بپردازید .

اقتصاد هندی
دو تاگاو ماده دارید . آنها را می پرستید و عبادت می کنید!

اقتصاد پاکستانی
هیچ گاوی ندارید . ادعا می کنید که گاوهای هندی مال شما هستند . از آمریکا طلب کمک مالی می کنید . از چین طلب کمک نظامی می کنید . از انگلیس هواپیماهای جنگی . از ایتالیا توپ و تانک . از آلمان تکنولوژی . از فرانسه زیر دریایی . از سوییس وام بانکی . از روسیه دارو . و از جاپان تجهیزات . با تمام این امکانات گاوها را می خرید و بعد ادعا می کنید که توسط جهان مورد استثمار قرارگرفتید !

اقتصاد آمریکایی
دو تا گاو ماده دارید . یکیش را می فروشید ودومی را تحت فشار مجبور می کنید که به اندازه ی ۴ تا گاو شیر تولید کند . وقتی گاوتان افتاد و مرد اظهار تعجب و شگفتی می کنید . تقصیر را گردن یک کشور گاودار میندازید و بعد طبیعتا” آن کشور یک خطر بزرگ برای بشریت به حساب می آید . یک جنگ برای نجات جهان به راه میندازید و گاوها را به چنگ میارید! Tornado

 

اقتصاد فرانسوی
دو تا گاو ماده دارید . دست به اعتصاب می زنید چون می خواهید سه تا گاو داشته باشید!

اقتصاد آلمانی
دو تا گاو ماده دارید . آنها را تحت مهندسی ژنتیک قرار میدهید . بعد گاوهاتان ۱۰۰ سال عمر می کنند و ماهی یک وعده غذا می خورند و خودشان شیرشان رو می دوشند!

اقتصاد انگلیسی
دو تا گاو ماده دارید. که هر دو تایشان گاو دیوانه هستند! ﴿جنون گاوی دارند! ﴾

اقتصاد ایتالیایی
دو تا گاو ماده دارید . نمی دانید که آنها کجا هستند . پس بیخیال میشوید و میروید سراغ ناهار و شراب و استراحت تان!

اقتصاد سوییسی
۵۰۰۰ تا گاو ماده دارید . هیچکدامش مال خودتان نیست. از کشورهای دیگه پول می گیرید که دارید گاوهاشان را نگه می دارید!

اقتصاد جاپانی
دو تا گاو ماده دارید. آنها را از نو طراحی ژنتیکی می کنید . هیکل گاوهاتان یک دهم اندازه ی طبیعی میشود و ۲۰ برابر معمول هم شیر تولید می کنند. بعد چند صد تا کارتون و عکس برگردون وآدامس با شخصیت گاوهاتان با چشمهای درشت می سازید و اسمش را میگذارید Cowkemon و در تمام جهان پخش می کنید و می فروشید!

اقتصاد روسی
دو تا گاو ماده دارید . آنها رو می شمارید و متوجه میشوید که ۵ تا گاو دارید. آنها را دوباره می شمارید و می فهمید که ۴۲ تا گاو دارید. آنها را دوباره می شمارید و متوجه میشوید که ۱۷ تا گاو دارید. یک بطری ودکای دیگر باز می کنید و به خوردن و شمردن ادامه میدهید!

اقتصاد چینی
دو تا گاو ماده دارید. ۳۰۰ نفر آدم دارید که گاوها را می دوشند. بعد ادعا می کنید که سیستم استخدامی و شغلی کاملی دارید و تولیدات گاویتان در سطح بالایی قرار دارد و هر کس را هم که آمار واقعی را بیان کند بازداشت می کنید.

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *