forexبازار فارکس یک بازار بین بانکی است بدین مفهوم که بازیگران و گرداننده گان آن بانكها  هستند وبانكها  ارتباط دهنده عرضه كننده گان و متقاضیان ارزها هستند . در این بازار نیز  همچون بازار سهام كارگزان پل ارتباطی بین معامله گران و بانكها می باشند.

كارگزاران نرم افزار های مخصوصی را بطور رایگان برای ارایه قیمت  و خدمات  در اختیار  مشتریان قرار می دهند كه مشتریان  سفارشات خود را  نیزاز طریق همان نرم افزار به کارگزارمربوطه ارائه میکنند و در واقع برای انجام معاملات  نرم افزار و اتصال به اینترنت كافی است و حتی برخی كارگزاران خدمات تلفنی نیز به مشتریان خود ارائه میدهند.

و به این دلیل هیچ گونه مرزی توانایی جلوگیری از فعالیت معامله گران در این بازار  را نخواهد داشت.

نحوه شروع فعالیت در بازار تبادل ارز ها یا فاركس

برای شروع قبل از هر چیز شما نیاز به تسلط به علم تجزیه و تحلیل نوسانات بازار دارید ، این علم به شما یاد میده چطور میشه آینده قیمت ها رو در هر بازاری مثل ارز ، طلا ،سكه ، آهن ، سهام ،اتومبیل  و …. پیش بینی كرد.
بعد از تسلط به این علم شما بایدآموختهایتان را در بازار بصورت مجازی آزمایش كنید  كه این امكان را هم كارگزار در اختیارتان قرار میدهد تا بطور رایگان بتوانید خود و بازار را محك بزنید كه آیا واقعا امكان گرفتن سود در این بازار مثل افراد موفقی كه درقسمت قبل در مورد انها گفتیم برای شما هم وجود دارد یا نه و در پایان هم قرار داد با كارگزار و شروع به كار.
سرمایه مورد نیاز برای شروع اینكار هم بستگی به افراد  فرق دارد،  میتواند از چند صد دلار باشد تا چند صد هزار دلار…

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *