کم عمری یا سالخوردگی هرگز مانع پیشرفت و موفقیت نمیشود. موفقیت عمر را نمیشناسد بلکه آشنایی اش با همت و پشتکار آدمی میباشد!
کم عمری یا سالخوردگی را بهانه برای توقف سعی و تلاش برای رسیدن به اهداف تان در زندگی نسازید. عمر گذراست اما موفقیت فقط در یک نقطه از زندگی به تو میرسد، تلاش کن آن نقطه را دریابی!
درین انفوگراف ببینید، افراد مشهور و موفق جهان چون جان اف کندی، ماری کوری، هلن کلر، آلویس پریسلی، اسحاق نیوتن، انشتین،اسکندر کبیر، نیل آرمسترانگ، کرستفر کلمب، هنری فورد، ابراهام لنکلن، نلسن مندلا وغیره این همه موفقیت و شهرت را در چه زمانی و چه عمری بدست آوردند؟!

success-has-no-age-limit-infographic

  • هلن کلر، بعمر دو سالگی بینایی و شنوایی اش را از دست داد، اما همتش را از دست نداد، و اولین نابینا و ناشنوای بود که از دانشگاه فارغ التحصیل شد!
  • موزارت، نابغه موسیقی بعمر چهار سالگی نبوغش را در عرصه موسیقی بنمایش گذاشت!
  • شیرلی تیمپل، یکی از معروفترین و موفق‌ترین بازیگران خردسال تاریخ سینما بعمر شش سالگی بازیگری در سینما را آغاز کرد و تا دم مرگش بعمر 86 سالگی بازیگر موفق سینمای هالیوود بود!
  • انی فرانک، بعمر 12 سالگی اولین کتابش را بنام “خاطرات یک دختر خردسال” نوشت که بعدها یکی از پرفروش ترین کتابهای آمریکا و اروپا گردید.

ادامه در وبلاگ دانشنامه اقتصاد و مدیریت

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *