The-Official-Cambridge-Guide-to-IELTSحتماً شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی هستید که زمان زیادی را صرف پیدا کردن سئوالات دیده نشده یا به قول معروف _نسوخته_ آزمون های اصلی IELTS گذرانده اید اما به جز 8 کتاب معروف و تکراری شده Cambridge چیزی نیافته اید! صبر کنید! …

اواسط سال 2014 دانشگاه کمبریج کتاب جامع The Official Cambridge Guide to IELTS را که شامل بیش از 150 صفحه درس و 8 آزمون کامل و جدید و دیده نشده است را منتشر کرد که هم ماجول Academic و هم General را شامل میشود.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTSشامل توضیح کامل تست و تشریح نکات ریز همراه با تمرین میباشد. سپس 6 تست کامل آکادمیک و 2 تست جنرال ارائه می‌شود. نکته برجسته و تفاوت اصلی این کتاب با دیگر کتابهای کمبریج، پاسخنامه تشریحی آن است.

با توجه به سخت تر شدن امتحان آیلتس طی یک سال اخیر، این کتاب که تازه منتشر گردیده و دارای تست های فوق‌العاده جدید (2014) میباشد، می تواند راه گشای زبان آموزان برای آشنا شدن با جدید ترین تست ها و انواع سوالات و بسامد تکرار آنها در هر آزمون باشد.

خانه آیلتس آفرینش جهت رفاه زبان آموزان گرامی، این کتاب را در 2 فرمت و با لینک مستقیم و اصلی از سایت آفرینش مهیا نموده است. در فرمت اول تنها فایل PDF کتاب برای دانلود قرار داده شده و در فرمت دوم فایل PDF به همراه تمامی فایلهای صوتی کتاب در قالب 1 فایل Zip گنجانده شده است. بر اساس نیازتان یتوانید فرمت دلخواهتان را دانلود نمایید. با سپاس

دانلود نسخه PDF کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

دانلود نسخه کامل کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS -PDF+Audio

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *