Event Techمدیریت رخدادهایی همچون مهمانی‌ها به تازگی دچار تغییرات بنیادین شده است. استفاده از تکنولوژی مدرن سبب شده تا میهمانان و همچنین میزبانان شیوه‌های جدیدی را در هنگام برنامه‌ریزی پیش بگیرند. در اینجا به بررسی 7 مورد از نقش‌های مهم تکنولوژی در برنامه‌ریزی برای مهمانی‌ها می‌پردازیم.

 

1- سرگرم نگه داشتن میهمانان در عصر کنونی از اهمیت بیشتری برخوردار شده: زیرا در صورتی که میزبان نتواند میهمان را سرگرم نگه دارد، آن‌ها به استفاده از تلفن همراه های خود پرداخته و نتیجتا به خود میهمانی و یا جلسه کاری بی توجه خواهند بود.

2- استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای ارسال دعوت‌نامه ها و مدیریت مهمانی

3- دریافت درخواست‌ها به صورت شخصی: برای مثال اگر شما درخواست سرو کردن غذا از مهمانان دریافت می‌کنید می‌توانید این درخواست را به صورت بی‌سیم مستقیماً به بخش آماده‌سازی غذا صادر نمایید. و یا اگر میهمانان در یک جشن به سر می‌برند، می‌توانند درخواست خود را برای پخش یک آهنگ خاص را از طریق تلفن‌های همراه خود بدون واسطه صادر نمایند.

4- استفاده از حقیقت تقویت شده برای نمایش پروژه‌ها و برنامه‌های کاری به میهمانان حاضر در جلسات کاری.

5- تکنولوژی‌های پوشیدگی نیز همچون عینک مخصوص گوگل به کمک میهمانان می‌آید تا بتواند از لحظات جالب تصویربرداری نماید و به شکار لحظه‌ها بصورت تمام وقت بپردازد.

6- تلفن‌های همراه هوشمند نیز به عنوان یک جزء جدایی‌ناپذیر زندگی مردم به آن‌ها کمک می‌کنند تا پس از رخدادهای جالب همچون جشن، میهمانی یا جلسات کاری، خبرهای مربوط به آن را به سرعت در محیط مجازی منتشر نمایند.

7- تصویربرداری از رخدادهای تلویزیونی بدون دخالت افراد: در عصر کنونی بسیاری از رخدادهای مهم که به صورت تلویزیونی پخش می‌شوند به وسیله روبات‌های پرواز کننده تصویربرداری می‌گردند.

 

برگرفته

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *