microsoft-math-solver-apk

برخی افراد عاشق حل معادلات ریاضی و به دست آوردن عدد X هستند. ریاضیات برای آن‌ها تمرین، تفریح و سرگرمی است. برخی افراد هم به واسطه شغل‌شان دایما باید معادلات ریاضی را حل کرده و نیاز به جواب‌هایی دقیق و درست دارند.

مایکروسافت با توسعه نرم‌افزار موبایل Math Solver به نیاز هر دو گروه از کاربران بالا پاسخ داده است. البته، این اپلیکیشن هنوز در نسخه بتا قرار دارد ولی به گفته این شرکت می‌تواند از ساده‌ترین معادلات و مسایل ریاضی تا پیچیده‌ترین انتگرال‌ها و لیمیت‌ها را حل کند و راه‌کار برای حل آن‌ها نشان دهد.

حتی اگر خود برنامه نتواند معادله‌ای را حل کند یا روش حل آن را نشان دهد؛ به جست‌وجوهای بینگ مراجعه کرده و نتایج را به طور بلقوه به شما نشان می‌دهد تا خودتان بتوانید راه‌حل درست را پیدا کنید.

microsoft-math-solver-apk

در واقع، استفاده از موتور جست‌وجوی بینگ برای یافتن ویدیوها، مقالات آموزشی و روش‌های حل معادلات ریاضی، مزیت و برتری این اپلیکیشن نسبت به نمونه‌های مشابه دیگر مانند Photomath است.

شما به روش‌های مختلفی می‌توانید یک معادله ریاضی به نرم‌افزار Math Solver بدهید. اسکن دست‌نوشته مسئله، استفاده از ماشین حساب برای وارد کردن معادله یا ترسیم آن روی صفحه‌نمایش به صورت نقاشی روش‌های وارد کردن یک معادله درون این نرم‌افزار هستند.

تفسیر دقیق معادله ریاضی

اپلیکیشن‌های دیگری مانند Photomath نیز از روش ترسیم معادله پشتیبانی می‌کنند ولی Math Solver آزادی عمل بیشتری به کاربر می‌دهد. در عوض، قدرت حل مسئله نرم‌افزار Photomath بیشتر است و بهتر می‌تواند به صورت گام به گام شما را در حل یک معادله راهنمایی کند.

مایکروسافت در Math Solver نوعی هوش مصنوعی استفاده کرده است که می‌تواند به خوبی یک معادله وارد شده را تفسیر و تحلیل کند و براساس آن روش‌های حل را نشان دهد یا به اینترنت برای یافتن آموزش‌ها و نکات ضروری مرتبط با آن مراجعه کند. این برنامه به شما نتیجه‌های بی‌ربط و گمراه‌کننده نشان نمی‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های اپلیکیشن اندرویدی Math Solver مایکروسافت، پشتیبانی از حالت تاریک (dark mode) به شیوه‌ای مشابه نرم‌افزار آفیس این شرکت است. افزون بر این، از ۱۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند.

microsoft-math-solver-apk

قطعا هنوز اپ Math Solver کاستی‌های زیادی دارد و مایکروسافت راه درازی در پیش دارد تا آن را به یک نرم‌افزار جامعه معادلات ریاضی تبدیل کند. مایکروسافت نسخه بتای این اپ را در اختیار گروه محدودی از کاربران برای تست و ارزیابی قرار داده است.

شما می‌توانید فایل APK این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

 

نوشته: میثاق محمدی‌زاده  |  منبع: اندروید پلیس  |  برگرفته: یک‌پزشک

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *