biz-cardاستراتژی های بازاریابی که شرکت ها برای جذب مشتری استفاده می کنند بسیار زیادند و در میانشان استفاده از بیزینس کارت متداول ترین آنهاست.

استفاده
از بیزینس کارت راه موثر بازاریابی برای خدمات و محصولات شماست. داشتن بیزینس کارت و توزیع آن در میان مشتریان و همکاران برای عملکرد خوب و درست کسب و کار ضروری است.

داشتن بیزینس کارت مزایایی زیادی دارد:
۱.مقرون به صرفه: چاپ بیزینس کارت بسیار ارزان تمام می شود. در واقع برای کسب و کار کوچک با بودجه محدود بیزینس کارت ارزان ترین راه بازاریابی است. توجه کنید که اگرچه این امکان وجود دارد که خودتان بتوانید بیزینس کارت خودتان را تهیه و چاپ کنید اما بهتر است برای گرفتن نتیجه بهتر آن را به مجربان این حوزه بسپارید. بسیار ضروری است که از چاپگر تجاری معتبر استفاده کنید تا بیزینس کارتی با کیفیت بالا دریافت کنید.
۲.مناسب و موثر: بیزینس کارت ابزاری است که مشتری به راحتی می تواند آن را نگه دارد. علاوه بر این در مقایسه با دیگر استراتژی های بازاریابی، بیزینس کارت جذب کننده است و برای مشتری اذیت کننده نیست. بیزینس کارت ها به دلیل سایز کوچکشان به راحتی و بدون شلوغ کردن کیف پول، قابل حمل هستند.
۳.صرفه جویی در زمان: بیزینس کارت برای افرادی که همیشه در سفر هستند مفید است. چون باعث می شود همکاران و متخصصینی که می خواهند با شما تماس بگیرند اطلاعات تماس شما را بدون زحمت و صرف زمان در دسترس داشته باشند. و تلفن و محل کسب و کار به راحتی در اختیارشان است.
۴.تاثیر بلند مدت: برخلاف یک آگهی تلویزیونی یا رادیویی که تنها سی ثانیه طول می کشد، بیزینس کارت مدتی طولانی همراه مشتری است. و هر موقع که نگاه فرد به این بیزینس کارت بیفتد، محصول و خدمات شما برایش تداعی خواهد شد.

عیب بیزینس کارت در جایی است که کارت هایی که به مشتری و همکاران داده می شوند حاوی اطلاعات اشتباه تلفن، مکان، محصول یا خدمات باشند.

برگرفته از BenefitOf.net

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *